maandag 17 juli 2017

Lucky Dog

Hallo Blog lezer,

Wat leuk dat je nog even langs komt, wij hebben inmiddels
de 1e week van de vakantie er alweer op zitten.
Ik moet zeggen vind het heerlijk als de meiden thuis zijn. 

We hebben de vakantie periode geen video's voor je
maar natuurlijk wel volop kaarten.


Deze kaart heb ik gemaakt met de hondjes van My Favorite Things,
De vorm in de kaart is ook van MFT, dit is een hele gave stans.
De wolkjes ook van MFT zijn uit wit cardstock gestansd en uit vellum.



De hondjes heb ik gekleurd met Faber Castell Polychormos
en ik heb de kleuren 179  177  235  193  270  190 189
Het grasrandje is van Taylored Expressions/

Mocht je in de vakantie nog zin hebt om wat te maken hoop ik
dat ik je wat inspiratie heb kunnen geven. 
Ennnnnnn natuurlijk een hele fijne vakantie, geniet van de momenten.


Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Diny zei

Ach.....wat een lieve kaart Lydia!
Groetjes Diny

Aartje zei

Zo leuk deze grappige hondjes. Mooi zoals je ze verwerkt hebt.
Groeten, Aartje