woensdag 3 mei 2017

Wie is de winnaar van de Stamp Perfect geworden


Hallo creatieve bloggers,

Het is 3 mei vandaag dus ga ik de winnaar van de Stamp Perfect bekent maken. moet zeggen dat de video goed is gedeeld. Maar het aantal deel nemers was toch wat beperkt, maar dat maakt allemaal niet uit we hebben via random een winnaar gekozen en het is geworden ...........

Nancy Soetaert

Nancy gefeliciteerd wil je ons een mailtje sturen met je adres gegeven zodat we hem op kunnen sturen naar je?

We zijn gisteren ook weer gestart met een nieuwe challenge op het blog en mijn bijdrage voor deze maand is onderstaande foto.


Nou ben ik dol op labeltjes om aan aardigheidjes te hangen en deze labels heb ik gemaakt voor aan een boeket bloemen. Je kan er altijd een kaartje van de bloemist bij hangen maar vind het leuker om zelf kaartjes te maken.
Heb de bloemen uit een set van Claritystamp gekleurd met de aquarelpotloden A.Durer van Faber-Castell. Het is weer een nieuw potlood voor mij om mee te werken, heb in het verleden wel met aquarel verf gewerkt maar dit is toch weer een heel wat anders (maar wel heel leuk). Wat me gelijk wel op viel is dat de kleuren en ook de nummers van de aquarel gelijk zijn met de Polychromos.
Ideaal om deze te combineren denk ik, maar ik ga me daar nog even verder op storten en dan zal ik je het in een video binnen kort laten zien. 


Gebruikte materialen zijn : 


Hoop dat ik toch weer heb kunnen inspireren met deze labeltjes.


Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

Margo zei

Wauw gefeliciteerd Nancy ! De tags zijn erg leuk Wenda !

KarinsArtScrap zei

gefeliciteerd Nancy en gave labeltjes.

gr karin

Angela zei

Nancy van harte proficiat en heel veel stempelplezier!
Prachtige tags Wenda! Heerlijke vrolijke kleurtjes!

Nancy Soetaert zei

waw, wat is dit een leuk blogberichtje ! ;-)
SUPER! de stempelhulp stond bovenaan mijn verlanglijstje, heerlijk! DANKJEWEL!
Ik mail jullie sebiet!
nancy

Crealientje zei

Nancy gefeliciteerd.
Heel veel plezier met je stempel hulp.
Bedankt Craftliners voor de kans.
Mooie vrolijke tags.
Groetjes Crealientje.