vrijdag 21 april 2017

Happy birthday, 65 jaar


Hallo creatieve blogger,

Voor vandaag heb ik een kaart gemaakt voor iemand die 65 jaar is geworden, de  achtergrond van de kaart heb ik gemaakt met de Magicals van Lindy Stamp Gang. Heb deze techniek al eerder in een video laten zien maar hierbij nog even de link als je de het op nieuw wil bekijken.
Er werd nadrukkelijk bij gezegd dat de persoon gek is van de kleur aqua, dus dat was mijn uitgang punt. uit de zelfde keuren als de basis van de kaart de tekst en getal uit gestanst en dit net schuin opgeplakt om een schaduw rand te creëren. 


Ook is deze dame dol op haar tuin met allemaal bloemen dus ben ik aan de slag gegaan met de stans en letterpress van "Cherry Blossom Branch" van TODO.
Heb 3 verschillende kleuren blauw gebruikt voor de bloemen om het zo een speels effect te geven, eerst de bloemen op papier aangebracht en vervolgens uit gestanst hier en daar een klein beetje opbollen en op de kaart plakken.


Kleur medium : Magical Set

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en dankjewel voor je reactie.


Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Ellen zei

Prachtig al die bloemen in deze tint!

Angela zei

Schitterend Wenda! Hele mooie kleuren! De achtergrond is ook helemaal geweldig!
xxAngela

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtig kaartje.